زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 9:42 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 862
نویسنده پیام
alibrdz آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضویت: 8 /9 /1391


فرگوسن:اين بدترين نمايش دفاع ما دراين فصل بود
فرگوسن:اين بدترين نمايش دفاع ما دراين فصل بود
سرمربي شياطين سرخ پس از دريافت 3 گل از ريدينگ به انتقاد از عملکرد مدافعان تيمش پرداخت و آن را بدترين نمايش در اين فصل خواند.












 منچستريونايتد ديدار هفته پانزدهم خود را با پيروزي 4 بر 3 در خانه ريدينگ پشت سر گذاشت.

اندرسون، روني (2 بار) و فان پرسي گلزنان يونايتد در خانه ريدينگ بودند. آنها در ورزشگاه مجسکي 2 بار از حريف خود عقب افتادند ولي خيلي زود نتيجه را جبران کردند. دفاع ضعيف يونايتد عصبانيت الکس فرگوسن را به دنبال داشته است.

به گزارش فارس و به نقل از ساکرنت، پيرمرد اسکاتلندي در مورد اين ديدار گفت: فکر مي‌کنم نتيجه‌اي که در اين ديدار رخ داد، در ليگ برتر انگليس يک رکورد باشد. به ثمر رسيدن 7 گل در نيمه نخست چيزي است که تکرار آن بسيار سخت است. دفاع ما خيلي بد بود. بدترين نمايش در طول اين فصل. فقط از اين موضوع خوشحالم که توانستيم گل بزنيم و بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

اين هفتمين ديداري است که در اين فصل منچستريونايتد از حريفان خود عقب مي‌افتد ولي در پايان بازي را با پيروزي به پايان مي‌برد. موضوعي که فرگوسن را نا اميد کرده است.

وي در اين خصوص عنوان کرد: اگر تيم‌ شما در طول يک ديدار چنين اشتباه‌هايي را انجام دهد و شما هر هفته مجبور باشيد براي رسيدن به پيروزي، اشتبا‌ه‌هاي خود را جبران کنيد،‌ مشخص است که تيم شما مشکل بزرگي دارد. با اين شيوه دفاع، پيروزي ما در اين پيکار شبيه معجزه بود. تنها چيزي که من را خوشحال مي‌کند، 3 امتيازي است که از اين ديدار بدست آورده‌ايم.




یکشنبه 12 آذر 1391 - 12:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | فرگوسن:اين بدترين نمايش دفاع ما دراين فصل بود | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS